Grąžinimas Grąžinimas

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2014 m. liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“.

Tinkamos kokybės prekės keičiamos ir grąžinamos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nustatytais atvejais ir sąlygomis.

Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota. Už pilną prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsakote jūs. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, mes ar mūsų atstovas nepriima jos grąžinimui.

Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo pristatyta. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta.

Netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis.

Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame ją priimti ir pakeisti analogiška preke. Jei neturime analogiškos prekės, grąžinsime jums už prekę sumokėtus pinigus.

Grąžinant prekes, pristatymo mokestis neįskaičiuojamas.

Apatiniai drabužiai, kojinės, akiniai, apsauginiai ekranai skirti apsaugoti akims ir ausų kamštukai nekeičiami ir nepriimami pagal „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių“ 18 punktą.

Pretenzijų dėl prekių kokybės priėmimo taisyklės:

Dėkojame, kad esate mūsų klientai. Jei pastebėjote kokybės trūkumų, informuokite mus el. paštu prekyba@beeswift.lt

Pasistengsime, kad Jūsų pretenzija būtų kaip galima greičiau objektyviai išnagrinėta, remiantis tokiomis nuostatomis:

  1. Pretenziją dėl kokybės pirkėjas privalo pareikšti per du mėnesius nuo to momento, kai pastebėjo prekės trūkumus. Avalynės su kokybės trūkumais avėjimas gali ją nepataisomai sugadinti, o tai tik apsunkintų nešališką kokybės trūkumų priežasčių nustatymą.
  2. Kai prekė neatitinka jai keliamų kokybės reikalavimų, pirkėjas gali pareikalauti sutaisyti prekę, reikalauti atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas arba reikalauti pakeisti ją nauja, nebent trūkumų pašalinimas ar keitimas yra neįmanomas arba būtų pernelyg brangus.
  3. Jei pirkėjo reikalavimu dėl aukščiau minėtų priežasčių prekės negalima nei sutaisyti, nei pakeisti arba jei pardavėjas neturi galimybių to padaryti, arba jei prekės taisymas ar keitimas sudarytų didelių nepatogumų pirkėjui, pirkėjas turi teisę reikalauti sumažinti prekės kainą arba nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtus pinigus. 
  4. Natūralus prekės nusidėvėjimas (pvz., nutrinti padai, apsitrynusios įklotės ir vidpadžiai, dėl kliento pėdos ypatumų deformuota avalynė, dėl avalynės permirkimo ar nuo prakaito atsiradę spalvos pakitimai) nėra sutarties sąlygų pažeidimas ir pretenzijos dėl prekės kokybės tokiais atvejais nepriimamos. Pretenzijos dėl prekių kokybės taip pat nepriimamos dėl mechaninių pažeidimų (pvz., suplėšyta, perpjauta, nutrinta avalynė)
  5. Pagrįstų pretenzijų dėl kokybės atvejais trūkumai paprastai šalinami taisant prekę.
  6. Tinkamai prižiūrima ir avima avalynė ne tik ilgiau atrodys gražiai, bet ir ilgiau nenusidėvės. Pardavėjas neatsako, jei prekė sugadinama netinkamai ją naudojant ar naudojant netinkamas priežiūros priemones. Todėl prašome susipažinti su avalynės dėvėjimo ir priežiūros taisyklėmis.
  7. Pirkėjas, norėdamas grąžinti, pakeisti prekę arba pateikti pretenziją dėl prekės kokybės, privalo pateikti prekės įsigijimo dokumentą.

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2014 m. liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“.

Tinkamos kokybės prekės keičiamos ir grąžinamos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nustatytais atvejais ir sąlygomis.

Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota. Už pilną prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsakote jūs. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, mes ar mūsų atstovas nepriima jos grąžinimui.

Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo pristatyta. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta.

Netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis.

Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame ją priimti ir pakeisti analogiška preke. Jei neturime analogiškos prekės, grąžinsime jums už prekę sumokėtus pinigus.

Grąžinant prekes, pristatymo mokestis neįskaičiuojamas.

Apatiniai drabužiai, kojinės, akiniai, apsauginiai ekranai skirti apsaugoti akims ir ausų kamštukai nekeičiami ir nepriimami pagal „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių“ 18 punktą.

Pretenzijų dėl prekių kokybės priėmimo taisyklės:

Dėkojame, kad esate mūsų klientai. Jei pastebėjote kokybės trūkumų, informuokite mus el. paštu prekyba@beeswift.lt

Pasistengsime, kad Jūsų pretenzija būtų kaip galima greičiau objektyviai išnagrinėta, remiantis tokiomis nuostatomis:

  1. Pretenziją dėl kokybės pirkėjas privalo pareikšti per du mėnesius nuo to momento, kai pastebėjo prekės trūkumus. Avalynės su kokybės trūkumais avėjimas gali ją nepataisomai sugadinti, o tai tik apsunkintų nešališką kokybės trūkumų priežasčių nustatymą.
  2. Kai prekė neatitinka jai keliamų kokybės reikalavimų, pirkėjas gali pareikalauti sutaisyti prekę, reikalauti atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas arba reikalauti pakeisti ją nauja, nebent trūkumų pašalinimas ar keitimas yra neįmanomas arba būtų pernelyg brangus.
  3. Jei pirkėjo reikalavimu dėl aukščiau minėtų priežasčių prekės negalima nei sutaisyti, nei pakeisti arba jei pardavėjas neturi galimybių to padaryti, arba jei prekės taisymas ar keitimas sudarytų didelių nepatogumų pirkėjui, pirkėjas turi teisę reikalauti sumažinti prekės kainą arba nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtus pinigus. 
  4. Natūralus prekės nusidėvėjimas (pvz., nutrinti padai, apsitrynusios įklotės ir vidpadžiai, dėl kliento pėdos ypatumų deformuota avalynė, dėl avalynės permirkimo ar nuo prakaito atsiradę spalvos pakitimai) nėra sutarties sąlygų pažeidimas ir pretenzijos dėl prekės kokybės tokiais atvejais nepriimamos. Pretenzijos dėl prekių kokybės taip pat nepriimamos dėl mechaninių pažeidimų (pvz., suplėšyta, perpjauta, nutrinta avalynė)
  5. Pagrįstų pretenzijų dėl kokybės atvejais trūkumai paprastai šalinami taisant prekę.
  6. Tinkamai prižiūrima ir avima avalynė ne tik ilgiau atrodys gražiai, bet ir ilgiau nenusidėvės. Pardavėjas neatsako, jei prekė sugadinama netinkamai ją naudojant ar naudojant netinkamas priežiūros priemones. Todėl prašome susipažinti su avalynės dėvėjimo ir priežiūros taisyklėmis.
  7. Pirkėjas, norėdamas grąžinti, pakeisti prekę arba pateikti pretenziją dėl prekės kokybės, privalo pateikti prekės įsigijimo dokumentą.
Pridėta į jūsų norų sąrašą:
Pridėta į krepšelį: